420chan now has a web-based IRC client available, right here
Leave these fields empty (spam trap):
Name
You can leave this blank to post anonymously, or you can create a Tripcode by using the float Name#Password
Comment
[*]Italic Text[/*]
[**]Bold Text[/**]
[~]Taimapedia Article[/~]
[%]Spoiler Text[/%]
>Highlight/Quote Text
[pre]Preformatted & Monospace text[/pre]
1. Numbered lists become ordered lists
* Bulleted lists become unordered lists
File

Sandwich


Community Updates

420chan now supports HTTPS! If you find any issues, you may report them in this thread
Captain Marvel? by Tired Fellsheeps - Sat, 12 May 2018 07:41:49 EST ID:ERt9Z4kR No.43696 Ignore Report Quick Reply
File: 1526125309287.jpg -(59864B / 58.46KB, 360x553) Thumbnail displayed, click image for full size. 59864
Is Captain Marvel Worth a Buy/read ?
>>
Emma Pedgedirk - Sat, 12 May 2018 19:53:50 EST ID:esm/pPBM No.43697 Ignore Report Quick Reply
nope
>>
Molly Wonningbudge - Sun, 13 May 2018 07:59:19 EST ID:HvKi8vMU No.43700 Ignore Report Quick Reply
Comics vary from ok to terrible. Maybe worth a read if you pirate it but definitely not worth buying.
>>
Matilda Pessleville - Mon, 14 May 2018 08:05:27 EST ID:qUGqNh6Y No.43701 Ignore Report Quick Reply
1526299527900.jpg -(72891B / 71.18KB, 520x289) Thumbnail displayed, click image for full size.
>>43696
Haven't caught up in a year so haven't read that one, but the first issue was kinda promising? IDK.
Her first series under the Captain name was pretty good. First arc establishes all her history, final arc establishes her future, s'only ~17 issues (2 of which are event shit so don't even count). It was what I first read of hers and it made me into a fan.

Here's her comprehensive reading list, covering everything pre-Captain Marvel that made her Captain Marvel. "v4" near the bottom is the one I'm talking about (the final arc was one of those annoying mini-events with its own one-shot & cross over, hence the TPB rec). v5 is ass IMO, recommend avoiding. v6 is essentially 2 miniseries of 5 issues each by 2 different writers. Both stories are great but mostly for continuity callbacks that you need the full context to fully appreciate.

I've got another screencap that sums up her history run-by-run if you wannit. Might help you parse out certain stuff that sounds worth reading to you.


Report Post
Reason
Note
Please be descriptive with report notes,
this helps staff resolve issues quicker.